فروش کارهای نمدی

فروش کارهای نمدی

بهترین و زیباترین تزیینات نمدی برای کودک دلبندتان را از ما بخواهید
فروش کارهای نمدی

فروش کارهای نمدی

بهترین و زیباترین تزیینات نمدی برای کودک دلبندتان را از ما بخواهید

آویز دیواری و بالای تخت و لوستر نمدی

برای سفارش کار یا عضویت در کانال تلگرام نمدی هم میتونید به این ایدی درخواست بدید namaddon@


 

 

 کد50

  

 

 

 کد51




 

 کد52




 

کد53



کد54


 

 

کد55


 کد56



 

کد57




 

کد58



 

 

کد59



 

  

 کد60



 

 

 

 کد61

 

 

  


کد62


 

 

 

کد63




 

کد64



 

کد65




 

 کد66



  

  

 

 

کد67




 

کد68




 

کد69




کد70



  

  

کد71



نظرات 5 + ارسال نظر
هما 26 تیر 1395 ساعت 13:47

سلام، کاش قیمتهاشون رو هم مینوشتید اگر قیمتهاش مناسب باشه دوس دارم یه آویز تخت سفارش بدم، چند درمیاد؟؟

سلام قیمتامون خیلی مناسبه خیالتون جمع

الهام 11 آبان 1392 ساعت 10:59

سلام خانومی کاراتون واقعا هیجان انگیزن و آدمو به دوران خیال انگیز کودکی میبرن،من کارای چرم درست میکنم، از کاراتون کلی ایده میگیرم،ممنون

سلام امیدوارم توکارتون موفق باشید دوست خوبم

سایه 5 آبان 1392 ساعت 14:15 http://eterafate-yek-hava.blogfa.com

سلام:)
خانومی من یه سوال داشتم...
جنش این کیف پولا جیه؟؟؟

همشون نمدین

مریم 5 آبان 1392 ساعت 14:00 http://www.banoyeaban.blogfa.com

محو عکسا و کارای قشنگتون شدم متوجه نوشته نشدم،از جنس نمد،خیلی جالبه...آفرین منم دوس دارم درست کنم هرچند زیاد با استعداد نیستم

تلاش کنید میشه

مریم 5 آبان 1392 ساعت 13:55 http://www.banoyeaban.blogfa.com

چقدر خوشگلن ببخشید جنسشون چیه؟

جنسشون نمدیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد